מה זאת אומרת בניית אתר לקידום אורגני
נחלק את התשובה לשניים. החלק הראשון הוא מסויג במידה מסוימת, הכוונה היא, שגוגל דואגת מעת לעת לעדכן את הכללים לקידום אורגני, לכן ייתכן מאחד שאם נבנה את האתר בצורה מסוימת, יהיו בו דברים שנצטרך לשנות בעתיד. נניח כותרות, אלט טקסט, תמונות, קישורים. עם זאת וכאן אנחנו נכנסים לחלק השני, המטרה של גוגל היא, שהאתר יהיה רלוונטי לגולש, שהו יחווה חווית גלישה באתר, וכן שיהיה אתר רציני ומעמיק. לכן יש דברים שלא ישתנו, סביר להניח, לאורך זמן. לכן החלק הראשון הוא מסויג אבל במידה.
כשאנחנו בונים אתר ומעוניינים לקדם אותו אורגני, חשוב שהאתר יעניק לגולש חווית גלישה, למשל, טקסטים ברורים, כותרות נוחות, תמונות עם כיתובים, מעבר נוח בין עמודים, תפריטים ברורים ועוד. האתר צריך לספק לגולש מידע רלוונטי אודות הנושא בו הוא עוסק, הרלוונטיות נמדדת בין היתר באקטואליות וברמת העדכון שלו.
בשביל לבנות אתר כזה, אז יש צורך שמערכת הניהול תהיה מותאמת ומסוגלת לבצע את כל השינויים הנדרשים וכן שיהיה ניתן בעזרתה לנהל את מבנה האתר על פי הכללים של קידום אורגני.
כפי שניתן להבין, בשביל להקים אתר כזה, לא מספיק להיות מתכנת טוב או מעצב מקצועי, יש צורך לדעת מה הם כללי הקידום, כיצד מקיימים אותם, איך משתמשים בקידום לצורך שיווק ופרסום, מה צריך בשביל להפיק את התועלת המרבית לחשיפה אופטימאלית של האתר. במילים אחרות, בניית אתר לא יכולה להישאר אך ורק בידיים של מתכנתים אלא חייבת להתבצע במקביל לעבודה עם מקדמי אתרים מקצועיי. זה בדיוק מה שבמדיה גרופ עושים ולכן הקהל נהנה מאתרים ברמה גבוהה מאוד.