לפני כן רק נציין, בניגוד לתחילת הדרך בעולם הקידום, הרי כיום בשביל להיות מקדם אתרים, יש צורך ללמוד את התחום. קשה מאוד להשתלב בו לפני שמסיימים קורס
קידום אתרים. אותן תכונות שציינו קודם לכן, חלקן אומנם מולדות, אחרות נרכשות, אך בכל מקרה במסגרת קורס הרי שלומדים כיצד לבטא את אותן תכונות בפועל.
מהי עבודתו של מקדם אתרים וכיצד תכונותיו יוצאות לפועל
מקדם אתרים, מטרתו לקחת אתר מסוים, ולהביא אותם לדירוגים גבוהים בגוגל בביטויים מסוימים. לשם כך, עליו להבין במה מתעסק האתר, באילו ביטויים עליו לקדם אותו (על פי הבנה שבאותם ביטויים יחפשו את האתר) וכן עליו לחפש כל דרך בשביל לקדם אותו בצורה נכונה.
אותן תכונות שציינו קודם לכן, יצירתיות, יכולות אנליטיות וכן יכולת ליצור הקשרים בין אלמנטים שונים, יכולת לוגית, הם הבסיס לכל עבודה של מקדם אתרים.
יצירתיות – היא באה לידי ביטוי בחיפוש אחר דרכים מקוריות לקידום האתר, בשימוש בתכנים או כלים יצירתיים שיקדמו את האתר, בשביל להיות יצירתי ולממש את היצירתיות בפועל, צריך להיות גם סקרן וגם מעודכן בכל מה שקורה בעולם של קידום אתרים.
יכולות אנליטיות – קידום אתרים הוא תחום שכולל הרבה מאוד נתונים, הרבה מאוד מספרים ויש צורך לעבוד עם הרבה מאוד דוחות. כל מקדם אתרים חייב להיות מסוגל לעבוד עם נתונים ומספרים, לדעת כיצד לקרוא אותם וכיצד להפיק מהם תועלת. כל מקדם אתרים, צריך לדעת כיצד לקחת נתונים מסוימים ולהסיק מהם מסקנות נכונות. לשם כך יש צורך ביכולות אנליטיות ברמה גבוהה.
יצירת הקשרים – כאן מדובר על שני אלמנטים עיקריים, הראשון, היכולת לחבר בין האתר לאתרים אחרים בצורה נכונה. בשביל זה המקדם צריך תקשורת בינאישית טובה, יכולת שכנוע וקודם לכן יכולת למצוא אתרים מתאימים לקשר שכזה ולהבין מדוע זה משתלם לו. האלמנט השני הוא היכולת ליצור הקשרים בתוך האתר או בין האתר לכלים מסוימים, למשל רשתות חברתיות, נושאים מסוימים ועוד. כלומר, לדעת כיצד אתר שעוסק בתחום מסוים יכול להתחבר לנושאים נוספים אשר יכולים לעזור לו להתקדם.
אצלנו בחברת מדיה גרופ תוכלו ליהנות ממקדמי אתרים ברמה הגבוהה ביותר שיש, מקדמי אתרים שיש להם את כל התכונות שציינו והם מביאים אותן לכל עבודת קידום אתרים עליהם הם אחראים. הצוות שלנו מתמחה בקידום אתרים של עסקים גדולים וקטנים וכן של בעלי מקצוע בתחומים שונים. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו.