פרסום ברשת החיפוש
מודעות אדוורדס ניתנות להצגה במנוע החיפוש של גוגל, שותפי גוגל ורשת המדיה. בתחילת יצירת מסע פרסום ניתן להגדיר היכן יוצגו המודעות. מצב הדיפאולט של המערכת הוא הצגת המודעות בכלל הרשתות. יש להיזהר מבחירה כזאת שכן בכל אחת מהרשתות יש לפרסם מודעות שונות, ולנטר את כל אחת מהן בנפרד.
בחירה של כלל הרשתות ללא הפרדה והצבה של מודעות זהות בכולן הנו מתכון בטוח לכישלון הקמפיין.
גוף המודעה
מודעות אדוורדס מתחלקות ל-4 חלקים: כותרת, גוף המודעה, כתובת אתר לתצוגה וכתובת דף נחיתה אמיתי. בדרך כלל ניתן להכניס עד 25 תווים בכותרת, עד 70 תווים בטקסט המודעה ועד 35 תווים בכתובת אתר לתצוגה. מגבלת התווים יכולה להשתנות על פי שפת המודעה.
מילות מפתח
מילות מפתח אלו מילים שמפעילות את תצוגת מודעות אדוורדס והן מוגדרות על ידי בעל החשבון. מילת המפתח שתוגדר תגרום להצגת המודעה בזמן שמשתמש במנוע החיפוש של גוגל יקליד אותה.
בחירת מילות מפתח היא אלמנט קריטי בהצלחת המודעות ולפיכך הוא אחד הנושאים היותר מדוברים בבלוגים ובמאמרים העוסקים בקידום אתרים. לרוב, בחירת מילות המפתח הרלוונטיות תבוצע לאחר תהליך של מחקר מילות מפתח.