שיפור ה -Relevancy
ברמת מילת המפתח, במידה והמילה אינה מתאימה למודעה, יש לנסות להפריד את המילה לקבוצת מודעות נפרדת על מנת לשפר את הרלוונטיות שלה לקמפיין.
במודעות, רצוי להפעיל לפחות 2 מודעות במקביל בכל אחת מקבוצות המודעות (A\B Testing) על מנת להבין מי מהמודעות נותנת רלוונטיות גבוהה יותר \ המרות זולות יותר. במידה ונוצר פער משמעותי בין המודעות, רצוי להחליף את המודעה בעלת הביצועים הנמוכים יותר, למודעה דומה למודעה הטובה יותר תוך שינוי קל על מנת להמשיך את תהליך השיפור.
בגזרת עמוד הנחיתה או האתר, רצוי להפריד לעמודים נפרדים בין קבוצות מודעות שונות על מנת לייצר רלוונטיות גבוהה יותר ולהגדיל את ההמרות. בדוגמה של עו"ד שעוסק בדיני משפחה, רצוי לבנות עמודים שונים לכל אחד מהתחומים כגון: ירושות וצוואות, גירושין, הסכמי ממון וכיו"ב.
המרה 2 - מחשיפות להקלקות
הדרך הבטוחה לשפר את היחס בין כמות החשיפות לכמות ההקלקות תהיה בדרך כלל דרך שיפור ההצעה המוצגת במודעה או ניסוח אטרקטיבי יותר למודעה.
מודעות שיכילו מספרים, סימנים מיוחדים, מבצעים אטרקטיביים ייצרו יותר הקלקות ממודעות שמנוסחות באופן יבש, או מודעות שלא יציעו יתרון על המתחרים בתחום.
יש להיזהר בשלב הניסוח, אמנם שיפור המודעות ישפר את ה CTR (יחס חשיפה להקלקה), אך יש לשמור בעניין הזה גם על קצה המשפך, בחלק מהמקרים הצעות אגרסיביות מדי עלולות לפגוע בשורת הרווח.
לדוגמה: טיפול ראשון מתנה, אמנם יביא יחס המרה טוב יותר, אך חלוקת טיפולים במתנה ללא בניית תהליך אופטימלי לגיוס לקוחות בזמן הטיפול חינם עלול לפגוע אנושות בשורת הרווח.