פייסבוק המודל ההוליסטי
גם פייסבוק עושה איתנו עסקת WIN-WIN, אנחנו מקבלים חינם פלטפורמה נוחה לצפייה ולשיחה עם החברים והמשפחה, אפשרויות שונות להכיר חברים חדשים עם תחומי עניין דומים או לעמוד על במת העולם ולהגיד ולהראות לכל מי שרוצה לשמוע את מה שאנחנו חושבים, ובתמורה פייסבוק מקבלת דרך המודלים הפרסומיים שלה את חלקה מהוצאות צריכת הבית שלנו, נתח גדול מצריכת מוצרי המותרות, והרבה מידע סחיר אודות אורח חיינו, הרגלי הצריכה שלנו, מי החברים שלנו, על מה אנחנו חושבים, על מה אנחנו מדברים עם המשפחה בוואטסאפ עם התא המשפחתי המורחב שלנו ועל מה אנחנו מדברים בבית עם האישה והילדים.
** לצפייה בסרטון מחקר המיקרופון הפתוח של פייסבוק שהוצג בחי בלילה.