ניתוח ושיפור המרות
בקמפיין ממומן בגוגל שמחובר לכלי ניתוח המרות, ניתן לצפות ולנתח עלות המרה של כל מילת מפתח משלב החיפוש עד לשלב הרכישה או יצירת הליד.
חשוב שבשלבי הקמת הקמפיין נייצר לפחות 2 מודעות בכל קבוצת מודעות (
A/B Testing), ונרחיב ככל שניתן את מאגר מילות המפתח. בד"כ הניתוח הראשוני יתחיל כבר בימים הראשונים לאחר עליית הקמפיין, ונתחיל לקבל סדרי גודל עלות של המרה (מגולש ללקוח פוטנציאלי).
נניח שאנחנו מוכרים באתר מצלמות אבטחה לעסקים, ושמנו 2 מודעות בגוגל:
מודעה
A מודעה
B
לאחר שבוע ראינו שמכל מודעה הגיעו 50 גולשים למודעה
A בעלות של 150 ש"ח וייצרה 5 מכירות לעסק ודרך מודעה
B הגיעו אותם 50 גולשים באותה העלות אך היא לא ייצרה מכירות.
במקרה כזה, ברור שנסגור את מודעה
B, ונייצר גרסא נוספת על בסיס אותו נוסח של מודעה
A.
את אותה מדידה נעשה באופן שוטף גם על מילות המפתח.
נניח שהמילה "מצלמת אבטחה" עלתה לנו בחודש 300 ש"ח והכניסה 5 מכירות לעומת
המילה "מצלמת אבטחה" שעלתה רק 200 ש"ח אך לא הכניסה אף מכירה.
נסגור את המילה "מצלמת אבטחה" ונעביר את התקציב באופן שוטף למילים ומודעות שעובדות טוב יותר.
בעזרת מעקב וניתוח של ההמרות נוכל להגיע תוך מספר חודשים לקמפיין אופטימלי ורווחי. בהמון מקרים בעבר קיבלנו לידנו לנהל קמפיינים שנוהלו בצורה חובבנית. בעזרת כלי המעקב וניתוח ההמרות, הצלחנו לשפר את כל הקמפיינים בעשרות אחוזים, ובחלק אף במאות אחוזים.
אותה הוצאה - פי כמה הכנסה