קידום בפייסבוק לפי סיגנלים
אם הגעת למצב שיש לך עשרות מבקרים ביום ומספר רכישות או פניות, אז רוב הסיכויים שכבר יש לך מספיק תנועה בכדי להתחיל אופטימיזציה לפי סיגנלים.
כאשר מישהו מבקר באתר שלך ומבצע פעולה, פיקסל הפייסבוק שלך מופעל ומדווח על פעולה זו. ככל שמספר ההמרות גדול יותר מתרחש באתר שלך, למערכות של פייסבוק
יש יותר מידע, והן משתפרות ומציגות את המודעות שלך בפני אנשים שסביר יותר שיבצעו פעולות כגון פנייה או רכישה.
להלן 2 דוגמאות עבור אופטימיזציה של קמפיין בפייסבוק על בסיס אותות: