ההצעה הייחודית שלי
זה לא באמת משנה כמה אתה יודע על המוצר או השירות שלך, וכמה שאתה טוב.
מה שמשנה בעולם השיווק באינטרנט זה איך אתה מספר את הסיפור, ואיך להעביר את המסר שלך לעולם בצורה הטובה ביותר.
פגשתי בעשור האחרון מאות בעלי עסקים שהיו משוכנעים שהאתר שלהם מסביר לעולם את השירות שאותו הם מספקים בצורה הברורה ביותר.
במיוחד אצל בעלי עסקים שעוסקים בתחום מקצועי שנים, יש נטייה לשכוח שלמבקר הזמני באתר אין את הידע והיכולת להבין את מורכבויות המקצוע, את היתרונות כפי שהם מוצגים על ידי שועלים וותיקים.
ברוב המקרים מסרים והצעות ייחודיות צריכות להתאים גם ללקוחות פוטנציאליים שאינם מהתחום. ולכן, במסגרת בניית ההצעה הייחודית, צריך לחשוב על לקוח שנמצא במפגש ראשון עם האתר ועם תחום העיסוק, ולבנות את ההצעה בהתאם.