חיזוי שאילתות
כבר היום גוגל יודעת לחזות חלק גדול מהחיפושים והפעילויות היומיות שלנו ע"י שימוש במגוון האפליקציות והיישומים שבבעלותה כגון: Waze, גוגל מפות, GMAIL, היומן של גוגל ועוד.
בין היישומים שגוגל מפעילה כיום בתחום החיזוי הם תחזית בוקר לתנועה על קו הנסיעה שלך לעבודה עם עדכון מתי כדאי לך לצאת, עדכונים על טיסות \ נסיעות ברכבת ע"פ כרטיסים שרכשת אונליין והגיעו אלייך ל GMAIL.
בעתיד גוגל יגיעו אלינו עם מידע בדיוק כשנהיה צריכים אותו. תהליכי חיזוי הצורך יתבססו על רשת האמצעים שגוגל מפעילה בתחום המידע, מפות, יומנים, אימיילים ועוד. תוך שימוש ברשת המידע משלל היישומים, גוגל תבין את הצרכים של כל משתמש, את שגרת יומו ואת צרכיו בשביל לספק לו את פיסת המידע בדיוק בזמן ובמקום שהוא צריך אותה.
פרסונליזציה בגוגל
כל אחד והגוגל שלו. גוגל כבר מספר שנים מראה תוצאות חיפוש ופרסומות שונות לכל גולש ע"פ דפוסי ההתנהגות השונים, הרגלי הצריכה, קריאת התכתבויות באימייל שלנו, שימוש ב WAZE ובגוגל מפות ועוד.
בשנים הקרובות גוגל ימשיכו לחזק את תחום הפרסונליזציה, ובעזרת פיתוחים שונים של יכולות AI - בינה מלאכותית, מנוע החיפוש שלנו יהפוך להיות העוזר האישי שלנו. גוגל בשנת 2030 ככל הנראה יזהה אותנו לפי החתימה הקולית שלנו וידע מתי אנחנו רעבים בשביל לתת לנו טיפים על מסעדות מתאימות באזור.