160+ פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות | 122
חלונות קופצים או מודעות מפריעות: מסמך ההמלצות הרשמיות של Google Rater קובע שחלונות קופצים ומודעות המסיחות את הדעת הם סימן לאתר באיכות נמוכה. ולכן סביר להניח שייפגע במיקומים האורגניים.
אופטימיזציה: אובר אופטימיזציה לאתר שכולל צפיפות גבוהה של מילות מפתח, תג כותרת, תגיות מילות מפתח מוגזמות יפגעו בדירוגי האתר.
יותר מדי מודעות: גוגל מעניש אתרים עם הרבה מודעות ומעט תוכן.
הסתרת קישורים: כאשר מנסים להסתיר קישורים, במיוחד עם הסוואה, יש סיכוי גבוה לקבל עונש מגוגל.
תוכן שנוצר באופן אוטומטי: גוגל אינה מעריץ גדול של תוכן שנוצר אוטומטית. אם הם חושדים כי האתר שלך מייצר תוכן ממוחשב (כתיבת תכנים אוטומאטית). זה עלול לגרום לירידה במיקומים או להעלמות מוחלטת מגוגל
כתובת IP מסומנת כספאם: אם כתובת ה- IP של השרת שלך מסומנת כדואר זבל, היא עלולה לפגוע בכל האתרים בשרת זה.
זרימה לא טבעית של קישורים: זרם פתאומי ולא טבעי של קישורים הוא סימן בטוח של קישורים מזויפים.
.% גבוה של קישורים באיכות נמוכה: הרבה קישורים ממקורות BlackHat SEO יהוו סימן לגוגל על ניסיון לשפר מיקומים באופן מלאכותי, ויפגעו במיקומים.
אזהרת קישורים לא טבעיים: Google שולחת אלפי הודעות של 'כלי מנהלי האתרים של Google למנהלי אתרים בנושא של קישורים לא טבעיים. אם קיבלת את ההודעה כדאי מאד להבין על איזה קישורים מדובר ולבקש מגוגל לעשות Disavow (להתעלם) מהקישורים הבעייתיים.
קישורים מאותו C IP: קבלת כמות לא טבעית של קישורים מאתרים באותו שרת IP, זהעשוי להיות סימן לגוגל לבניית פרופיל קישורים מרשת PBN.
טקסט עוגן מורעל: אם יוצאים אלייך קישורים עם טקסט עוגן מורעל כגון "ויאגרה", "סרטי XXX" וכיו"ב, גוגל עלול לתפוס את המצב כניסיון לייצר אתר "בעייתי", וזה עלול לפגוע בדירוג האתר שלך בגוגל.
עונש ידני: Google נותנת עונשים ידניים לאתרים שעוברים על ה POLICY שלה. ולכן יש להימנע ככל שניתן מלעשות עבירות שאינן עומדות בקנה אחד עם ערכי גוגל.
מכירת קישורים: מכירת קישורים בהחלט יכול להשפיע על המיקומים שלך בגוגל.
ארגז החול של Google: אתרים חדשים שמקבלים זרם פתאומי של קישורים מועברים לפעמים ל- Google Sandbox, שמגביל באופן זמני את מיקומם בחיפוש.
ריקוד של גוגל: ריקוד גוגל יכול לנער באופן זמני את הדירוגים. על פי פטנט של גוגל, זוהי דרך עבורם לקבוע אם האתר מנסה לשחק עם האלגוריתם.
. כלי דחייה: שימוש בכלי Disavow עשוי להסיר עונש ידני או אלגוריתמי עבור אתרים שנפלו קורבן לקידום שלילי.
בקשה לבדיקה מחדש: בקשה לבדיקה מחדש מוצלחת יכולה לבטל קנס של גוגל.