עקרון הרלוונטיות Relevance
כדאי שהעמוד המקשר יהיה רלוונטי וקשור לתחום. לדוגמה, אם הצלחתם לקבל קישור מבלוג מפורסם, עדיף להכניס מאמר הקשור לתחום שלכם באותו הבלוג, ולקשר דרך המאמר.
עקרון הזמן Time
כל הזמן יש לשמור על טריות הקישורים, קישורים בני שנה-שנתיים כבר לא שווים הרבה. אם אתה רוצה לשמור על מובילות בתחום, דאג לקישורים טריים ועדכוני קישורים על בסיס שבועי.
עקרון הכמות Quantity
למתחרים בתחום שלך יש ממוצע של 2000 קישורים, לשם צריך לשאוף.. צריך לעשות את התהליך באופן מדוד וסביר, אתר חדש שמקבל 2000 קישורים בחודש, ברוב המקרים ישלח לעונש בעמודים 10+ בגוגל למעמקי ארגז החול. SANDBOX. ישנם כיום מדדים מוסכמים בתעשיית הקידום לאיכויות של קישורים בודדים או פרופיל הקישורים המלא ע"פ פרמטרים שונים של האתר המקשר, סוג הקישור Follow\No Follow, והטקסט המקשר Anchor Text.
הציונים הרצויים של העמודים שמקשרים אל האתר שלך הם:
Domain/Page Authority - ציון מעל ל 20 פלוס
Trust Flow - מאג’סטיק - ציון מעל ל 15
Citation Flow - Trust Flow מאג’סטיק - צריך להיות כמה שיותר קרוב ל ציון של ניתן לבדוק נתונים מספריים לכל דומיין ניתן בכלים של MAJESTIC
פרופיל קישורים
סך הקישורים אל האתר שלך נקראים פרופיל קישורים, באופן כללי כשמקדמים אתר המטרה היא להגדיל את פרופיל הקישורים ברמת הכמות, איכות, אמון ורלוונטיות. אחד הפרמטרים המרכזיים למיון של גוגל הוא פרופיל הקישורים שלך מול פרופיל הקישורים של המתחרים שלך.