עקרון הרלוונטיות Relevance

כדאי שהעמוד המקשר יהיה רלוונטי וקשור לתחום.  לדוגמה, אם הצלחתם לקבל קישור מבלוג מפורסם, עדיף להכניס מאמר הקשור לתחום שלכם באותו הבלוג, ולקשר דרך המאמר.

עקרון הזמן Time

כל הזמן יש לשמור על טריות הקישורים, קישורים בני שנה-שנתיים כבר לא שווים הרבה.  אם אתה רוצה לשמור על מובילות בתחום, דאג לקישורים טריים ועדכוני קישורים על בסיס שבועי.

עקרון הכמות Quantity

למתחרים בתחום שלך יש ממוצע של 2000 קישורים, לשם צריך לשאוף..  צריך לעשות את התהליך באופן מדוד וסביר, אתר חדש שמקבל 2000 קישורים בחודש, ברוב המקרים ישלח לעונש בעמודים 10+ בגוגל למעמקי ארגז החול.  SANDBOX. ישנם כיום מדדים מוסכמים בתעשיית הקידום לאיכויות של קישורים בודדים או פרופיל הקישורים המלא ע"פ פרמטרים שונים של האתר המקשר, סוג הקישור Follow\No Follow, והטקסט המקשר Anchor Text.  

הציונים הרצויים של העמודים שמקשרים אל האתר שלך הם:
Domain/Page Authority - ציון מעל ל 20 פלוס
Trust Flow - מאג’סטיק - ציון מעל ל 15
Citation Flow  - Trust Flow מאג’סטיק - צריך להיות כמה שיותר קרוב ל ציון של ניתן לבדוק נתונים מספריים לכל דומיין ניתן בכלים של MAJESTIC

פרופיל קישורים
סך הקישורים אל האתר שלך נקראים פרופיל קישורים, באופן כללי כשמקדמים אתר המטרה היא להגדיל את פרופיל הקישורים ברמת הכמות, איכות, אמון ורלוונטיות.  אחד הפרמטרים המרכזיים למיון של גוגל הוא פרופיל הקישורים שלך מול פרופיל הקישורים של המתחרים שלך.

 

התוכן הוא המלך

ב - 24 בפברואר 2011 גוגל הכריזו על עדכון "פנדה".
עדכון זה בודק את איכות התכנים הקיימים באתרים ומדרג אותם לפי רמת מקצועיות, מקוריות וערך מוסף שהם נותנים לגולש.
בגוגל מניחים שלאתר שהתוכן גורם לגולש להישאר ולצרוך את המידע הוא אתר שעונה למילת המפתח אותה הגולש חיפש. ולפיכך לאחר הפנדה, אחת מהמטרות היא ליצור תוכן רלוונטי, מקצועי ומעניין.

בנוסף, עדכון זה שם חשיבות רבה למקוריות התוכן הקיים באתר. אתרים אשר נמצאו כאתרים שהעתיקו תכנים מאתרים שונים ו/או שכפלו דפים קיימים באתר הוענשו והורדו בתוצאות החיפוש בצורה משמעותית ואף נקברו עמוק ב- SAND BOX .
 
לאחר מספר עדכוני פנדה שיצאו במרוצות השנים גוגל הודיעה לאחרונה שהם לא ידווחו על עדכוני פנדה חדשים ושהעדכון הופך להיות עדכון אקטיבי שמתעדכן ומשתנה כל הזמן. כבר התחלנו להתרגל לעובדה שגוגל חוסכת מאיתנו מידע (כמויות חיפושים, מקורות הגעה באנליטיקס וכו) ולכן צריכים להיות ערים לשינויים בדירוגי האתר, ולשים לב שיש מספיק תוכן רלוונטי למילות המפתח ולנושאים המרכזיים שנרצה לקדם. בתחום ה Off-Site מחוץ לאתר כל מה שתצטרך הוא לייצר קישוריות מאתרים שונים לפי 5 עקרונות מרכזיים:

עקרון האמון Trust

לא כל האתרים נולדו שווים !   גוגל מייחס חשיבות גבוהה יותר לאתרי תוכן איכותיים, לאתרים שיש בהם כמויות גולשים גדולות יותר, ולכן קישור מאתרים בישראל כגון גלובס, ישראל היום, NRG יהיו שווים יותר מהבלוג של משה.

עקרון הרשות Authority

בכל תחום ישנם אתרים מובילים, לדוגמא בתחום הליסינג, קישור ממגזין רכב יהיה שווה יותר מקישור מבלוג לא מוכר בתחום הרכב.   
23  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
התוכן הוא המלך |  24