מה צריך בשביל לקדם אתר אינטרנט בצורה נכונה
כל קידום אורגני בגוגל מתחיל באופן מעשי במחקר. למעשה מחקר לצורך קידום אורגני בגוגל מתחלק למספר חלקים.
חלק ראשון מתייחס לביטויים אותם נרצה לקדם. מדובר בביטויים אותם נציב באתר, עליהם נכתוב מאמרים, מהם נוציא קישורים פנימיים ונחפש קישורים חיצוניים. שלב זה יתבסס על שני חלקים, ראשית, ביטויים עיקריים, ראשיים, אלה יובילו את תהליך הקידום, שנית, ביטויים משניים, אלה יקבלו פחות תשומת לב, אך גם בהם נשתמש לצורך קידום. מדובר על ביטויים זנב ארוך (ביטויים ארוכים), ביטויים לוקאליים ועוד.
חלק שני מתייחס למתחרים שלנו. אנחנו נבחן מי הם המתחרים שלנו, היכן הם ממוקמים באותם ביטויים שאנחנו רוצים לקדם, ולא פחות חשוב, באילו אמצעים הם מקדמים את האתר שלהם. למה חשוב שנעשה את זה? גם בשביל ללמוד את השיטות שלהם וגם בשביל למצוא דרכים כיצד לגבור עליהם.
חלק שלישי מתייחס להחלפת קישורים. בשביל לקדם את האתר, צריך לבנות קישורים פנימיים ולקבל קישורים חיצוניים. קישורים פנימיים יצאו מתוך מאמרים ופריטי טקסט אחרים אל עמודים שונים אותם נרצה לקדם באתר.
לעומת זאת, קישורים חיצוניים תלויים באתרים אחרים, לשם כך נצטרך לעבוד עם אנשים שיש להם את היכולת ליצור קשר עם מקדמי אתרים ובעלי אתרים אחרים, להציע להם עסקאות של החלפת קישורים, מתוך הנחה שהם יקבלו קישור שמתאים להם ואנחנו נקבל את הקישור שמתאים לנו.
הבעיה בעסקאות כאלה היא, ששני הצדדים רוצים לקבל קישור באותה רמה, אך לא ניתן לבצע החלפה הדדית, כלומר ששני האתרים יקושרו אחד עם השני. לשם כך צריך אתר שלישי, דרכו יווצר הקשר. לכן הרבה פעמים במסגרת קידום אתרים אורגני, בונים אתרים נוספים ומחזקים אותם, שלא במטרה לקדם אלא בשביל שהם ישמשו כאתרים לצורך החלפת קישורים.
קידום אורגני ברמה גבוהה יכול להתבצע על ידי חברות קידום אתרים מקצועיות. חברת מדיה גרופ היא דוגמא טובה לחברה שכזו. לחברה צוות מקדמים מוביל אשר מתמחה בתהליך הקידום ומבצע אותו בצורה מקצועית ומדויקת. החברה מקדמת אתרים של בעלי מקצוע ובעלי עסקים קטנים וגדולים כבר למעלה מעשור וזוכה להצלחה גדולה. אתם מוזמנים אל צוות החברה ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.