מאמרים ומדריכים הם תחליף למקדמי אתרים?
בעלי עסקים או בעלי מקצוע רציניים, לא ישתמשו במדריכים לקידום אורגני כתחליף למקדמי אתרים. מהסיבה הפשוטה, לא משנה כמה המדריכים טובים, הם עדיין לא יכולים להיות טובים כמו מקדם אנושי שיושב על האתר ובוחן שיטות לקדם אותו על בסיס יומיומי.
מה שכן, מאמרים ומדריכים עוזרים למי שלא מכיר את התחום, להבין אותו. הם עושים לו היכרות ראשונית איתו וכך אותם בעלי עסקים או בעלי מקצועי, יכולים בשלבים הבאים להבין על מה מקדם האתרים מדבר כשהוא מסביר להם מה בדיוק הוא מתכוון לעשות או מה הוא עושה.
חוץ מזה, שבעלי עסקים קטנים שאין להם תקציב לשכור מקדם אתרים מקצועי, יכולים לעשות קידום בסיסי בעזרת אותם מדריכים ומאמרים. שוב, לא מדובר פה בתחליף למקדם מקצועי, אך מבחינה בסיסית זה יכול לעזור. אם הם ירצו להתקדם ולבצע קידום אורגני לעסקים רציני יותר, הם יצטרכו לקחת קורס או לשכור איש מקצוע.
במובן מסוים, מאמרים על קידום אורגני בגוגל מדריך למשתמש, הם לא שונה מכל מדריך מקצועי אחר. מבחינה בסיסית הם יכולים להיות מאוד טובים, אך הם לא מהווים תחליף ללימודים או להעסקת איש מקצוע מוסמך.
מתי נדע שהמאמרים אכן טובים?
מאמרים לקידום אתרים עומדים על 3 רגליים. רגל אחת אינפורמטיבית, קרי מידע על עקרונות של קידום אתרים, רגל שנייה על דוגמאות חיות, כיצד לבצע את הפעולות ואיך הן יכולות לעזור, רגל שלישית, על מידע מעודכן. התחום של
קידום אתרים אורגני מתעדכן לעיתים קרובות ולכן חשוב שהמדריכים יכללו חומר חדשני, גם אם המאמר נכתב לפני מספר שנים על מי שכותב אותו לדאוג ג לעדכן אותו עם הזמן.
בשביל שנוכל להפיק תועלת מרבית מהמאמרים, עלינו לשים לב שאכן מה שאנחנו קוראים עומד על שלושת הרגליים הנ"ל. למשל, אם אנחנו בוחרים לקרוא מאמר על קידום אתרים אורגני לעסקים בהקשר של תוכן, אז חשוב שנבחן האם המאמר מסביר מדוע תוכן הוא חשוב, כיצד הוא עוזר לקידום, איך בונים אותו נכון וכן איזה תוכן מחפשים ב-2017.
חברת מדיה גרופ מציעה לכם שירות קידום אתרים אורגני בגוגל ברמה הגבוהה ביותר שיש. אצלנו עובדים מקדמי אתרים מקצועיים, אשר כותבים בעצמם מדריכים לקידום אתרים ומיישמים את כל העצות שלהם במסגרת קידום אתרים של עסקים איתם אנחנו עובדים. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות בתחום.