הכלים שעומדים לרשות מקדמי אתרים
כלם של גוגל – גוגל בעצמה פתיחה שורה של כלים שמיועדים עבור תהליך קידום אתר אורגני. בין היתר מדובר על גוגל אנליטיקס, שמיועד להציג נתוני חשיפה לאתר ברזולוציות נמוכות מאוד, גוגל אדוורדס שמיועד למחקר ביטויים וכן וובמאסטר טולס שמיועד לתת לבעלי האתרים והמקדמים את כל הכלים הנדרשים להבין בשביל לדעת מה טוב באתר שלהם ומה פחות טוב, לאילו אתרים האתר מקושר ועוד. יש לציין שגוגל גם פיתחה מערכות בקרה שמאפשרות לסקור את איכות האתר הן במחשבים והן במכשירי סלולר.
מיקומים בגוגל – אנחנו יכולים למצוא שורה של תוכנות ואתרים אשר סוקרים את המיקומים של האתר על פי ביטויים שונים בגוגל. בין הכלים אפשר למצוא, למשל, את ראנקטראקר שמאפשר הרשמה חינמית לסקירה של 50 ביטויים. כלי זה מאפשר לדעת האם האתר התקדם בביטוי מסוים או נסוג.
כלי בקרה – ניתן למצוא ברשת שורה של כלי בקרה ואיכות שסוקרים את האתר ברמות שונות, החל מרמות של מהירות טעינה, כובד האתר, איכות הקישורים, איכות הכותרות, שגיאות עמודים ועוד. כלים אלו הם מאוד אנליטיים והם מאפשרים לבצע הרבה מאוד ניתוחים, חלקם חשובים וחלקם פחות. אחד הכלים המוכרים בתחום הוא מג'סטיק, כלי אשר ניתן להירשם אליו ולקבל תוצאות שונות אודות האתר.
בלוגים ופורומים – כלי איתו כל מקדם אתרים חייב לעבוד הוא פורומים, בלוגים וכן קבוצות בפייסבוק של קידום אתרים. דאך כלי זה אפשר להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הקידום, כמו כן ניתן לקבל המלצות ורעיונות לקידום, לקרוא מאמרים שונים בתחום ולהחליף דעות עם מקדמים אחרים. כל מקדם אתרים מקצועי כיום, חייב להיות שותף בקבוצות שונות בפייסבוק, כך הוא גם יעשיר את הידע וגם יכול להרחיב את קהל השותפים והלקוחות שלו.
מאמרי תוכן - אומנם לא מדובר בכלי אנליטי אך בהחלט מדובר בכלי שמאפשר לקבל מידע נרחב ומעודכן בנושא. בין אם מדובר במקדמים צעירים וחסרי ניסיון ובין אם מדובר במקדמים עם ניסיון רב, רצוי להיעזר במאמרים אלו.
חברת מדיה גרופ מתמחה בקידום אתרים אורגני לעסקים קטנים וגדולים וכן לבעלי מקצוע מתחומים שונים, ניתן ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהציג בפניכם תוכנית עבודה מלאה לקידום אתר אורגני.