כיצד בנוי אתר עורכי דין
אתר קלאסי של עורכי דין, מתבסס יותר על טקסט מאשר על תמונות, באופן טבעי מאחר ועורכי דין לא מציעים מוצרים אלא שירותים.
האתר יתחלק בין רבדים שונים. עמוד אחד יספר על המשרד ותחומי ההתמחות של עורכי הדין אשר עובדים בו, עמוד אחר יציג מידע מקיף בנושאים שונים שקשורים לתחומי ההתמחות (למשל, עורך דין שמתעסק בדיני משפחה, יציג מידע מקיף בנושא זה),יהיה צורך לעדכן את המידע לעיתים תכופות, עמוד אחד יעסוק בדוגמאות של פסקי דין בהם זכה המשרד, ולסיום, עמוד אחד יכלול אפשרות ליצירת קשר ולעיתים אף עמוד פורום שיאפשר לבעלי האתר לענות על שאלות ולשמור על קשר עם הלקוחות השונים. עמוד צור קשר יכלול אפשרות להשאיר פרטים, להתקשר וכן פירוט מלא כולל מפה היכן ממוקם המשרד.
כאמור, כל אתר אשר נבנה עבור עורך דין, חייב להיבנות על פי הכללים של קידום האתר בגוגל. מה שאומר, שהאתר יהיה מבוסס על פי היררכיה של עמודים, היררכיה של קישורים פנימיים, אשר יובילו אל העמודים אותם אנחנו רוצים לקדם, האתר יהיה עשוי מכותרות טקסט ותמונות על פי הדרישות של גוגל. אומנם האתר לא יכלול הרבה תמונות כמו אתרים שמוכרים מוצרים, אך כן נכון יהיה לפרסם בו שורה של תמונות, הן של בעלי המשרד, עורכי הדין הבכירים והעובדים שלו.
מלבד זאת, קידום אתרים לעורכי דין, מתבססים על מספר כלים נוספים. למשל, כתיבת מאמרים מקצועיים אשר יפורסמו בבלוגים ובאתרים מקצועיים ויהיה בהם קישור לאתר, כך כל מי שנכנס לקרוא אותם, יודע מי אחראי עליהם ויכול ללמוד גם על הנושא וגם על הידע המקצועי שלו.
על מנת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, ניתן גם לשלוח ניוזלייטר עם עדכונים בתחומים שקשורים למשרד ולתחומי ההתמחות בהם הוא עוסק וכן פסקי דין משמעותיים שהמשרד היה מעורב בהם. כך מספקים ללקוחות פוטנציאליים את המידע הדרוש על הצלחות של המשרד.
מדיה גרופ מתמחה בהקמת אתרי אינטרנט לעורכי דין וכן בקידומם בגוגל וברשתות חברתיות שונות.