מה נחשב לתקציב נכון עבור קידום אתרים וכיצד משתמשים בו
כל חברה וכל עסק, קובעים מה יהיה סכום שהם מקציבים עבור
קידום אתרים מחיר למקדם, על פי התקציב שעומד לרשותם וכן על פי רמת התחרות בתחום.
אם מדובר בתחום לא תחרותי, אין טעם להשקיע בו יותר ממאות שקלים בודדים, אם זה תחום תחרותי, אז תעלה השאלה, מה המשאבים שעומדים לרשות החברה והאם אכן משתלם לה להשקיע אלפי שקלים בקידום אתרים. הרי אם מדובר בחברה קטנה, סביר להניח שהיא לא תוכל להתמודד מול חברות גדולות יותר שיציעו סכומי כסף יותר גבוהים ממנה.
בעיקרון הסכומים הבסיסיים לקידום אתרים נעים בין מאות שקלים לאלפי שקלים בודדים. הסכום ייקבע גם על פי אופן העבודה של חברת הקידום. יש חברות שיקבעו את הסכום באופן גלובאלי ויש חברות שיצרו רף מחירים על פי כמות הביטויים שהם מוכנים לקדם בתמורה. בצורה כזו, קל יותר לבדוק אם יש תמורה לתשלום, קובעים עם המקדם מספר ביטויים אותם רוצים לקדם, ואז בודקים אם זה מצליח או לא.
מקדמי אתרים גובים סכום מסוים עבור קידום אתרים, והם מחליטים אילו שירותים הם מעניקים עבור סכום זה. זה יכול להיות קידום אורגני בלבד וזה יכול להיות גם שילוב של
קידום אורגני וממומן. בכל מקרה, מתוך הסכום אותו מקבל המקדם, הוא יעביר חלק לכותבי תוכן, מעצבים וגורמים אחרים שעובדים איתו והם חלק מתהליך הקידום. כלומר, מי שמזמין את השירות מהמקדם, משלם סכום מסוים, ממנו המקדם יעביר לכל מי שעובד על הקידום ביחד איתו.
במהלך השנים יכולנו לראות שינויים באופן בו נקבע המחיר בתחום של קידום אתרים, בין היתר בגלל השינויים שהתרחשו בתחום עצמו וכן בגלל שהדרישות בו השתנו. כפי שציינו קודם לכן, ככל שהתחרות בתחום מסוים נהייתה יותר קשה, כך גם העלויות לקידום באותו תחום, גדלו באופן טבעי.
חברת מדיה גרופ מציעה לכם שירות קידום אתרים מחיר אטרקטיבי. החברה מעסיקה צוות מקצועי של מקדמים אשר עומד לרשות עסקים קטנים וגדולים וכן בעלי מקצוע בתחומים שונים. ניתן ליצור קשר עם החברה דרך האתר וכן בטלפון ולקבל הצעת מחיר נוחה לכל כיס.