ההבדל השני הוא, הרבה פעמים, כשאנחנו בוחרים איש מקצוע מסוים, הוא עובד איתנו לתקופה קצרה, מוגבלת בזמן. למשל, אם אנחנו עסק שצריך לשכור את שירותיו של חשמלאי, אז אנחנו לא מחפשים מישהו שיעבוד איתנו קבוע, אלא מישהו שיעבוד איתנו במשך תקופה מוגבלת. אם הוא עושה עבודה לא טובה, אנחנו תמיד יכולים לעצור הכל ולפנות אל איש מקצוע אחר.
עבודה עם מקדם אתרים היא שונה. ראשית, מדובר על תחום שאנחנו לא מכירים, הוא לא שייך לתחום המקצועי שלנו (בדרך כלל), שנית, מדובר על איש מקצוע שאנחנו אמורים לעבוד איתו לאורך זמן. קידום אתרים SEO, זה תהליך ממושך שדורש הרבה סבלנות. אנחנו לא יכולים לעבוד עם מישהו מסוים ואחרי שבועיים לצפות לתוצאות ואם לא נקבל אותן לחפש מישהו אחר. אנחנו לא נראה תוצאות תוך שבועיים, אלא נצטרך הרבה יותר זמן לשם כך. לכן כשאנחנו בוחרים גורם מקצועי לצורך קידום אתרים, עלינו לקחת בחשבון שזה יחסים לטווח ארוך.
כיצד נדע שמצאנו את האיש הנכון?
כלל ראשון, אם הוא לא מבטיח לנו תוצאות מוגדרות. יש מקדמי אתרים שמאמינים שאם הם יבטיחו ללקוחות שלהם מקום ראשון הם ירכשו את ליבם. הבעיה היא שזו הבטחת שווא. אי אפשר להבטיח מקום ראשון, בוודאי שאי אפשר להבטיח תוצאות תוך זמן קצר. כן אפשר להבטיח, שעם עבודה קשה ניתן להגיע לתוצאות ואלה יכללו את העמוד הראשון. לאחר מכן תתחיל עבודה קשה להגיע אל המקום הראשון.
כלל שני, מקדם אתרים SEO איכותי, הוא מי שלא רק מבצע את העבודה, אלא גם מסביר את המטרה שלה, ומה עומד מאחוריה. אי אפשר לבצע עבודה על אתר אינטרנט מבלי להסביר מה עומד מאחורי התהליך. זה זלזול בלקוח ובתקציב שלו.
כלל שלישי, מקדם אתרים מקצועי צריך להציג תוכנית עבודה, להסביר אותה, ולאחר מכן עליו להציג דוחות ברורים מה בדיוק מתבצע, מה במגמת שיפור ומה לא. מן הסתם, העבודה צריכה גם לעמוד על פי מבנה התקציב שהעסק או בעל המקצוע הקציב לשם כך.
דוגמא לחברה מקצועית שעומדת בכללים אלו, היא מדיה גרופ, החברה שלנו מובילה בקידום אתרים , אנחנו עובדים עם עסקים ובעלי מקצוע בסדרי גודל שונים. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.