קידום אתר

להיות מחוברים לשטח 
מקדם אתרים מקצועי וכל מי שמתעסק בתחום, לא יכול לנוח על זרי הדפנה ולהסתמך על הצלחות העבר. הוא חייב להיות כל הזמן מעודכן ולדעת מה קורה בתחום. הוא חייב להכיר את השינויים והתפתחויות האחרונות בתחום. 

לשם כך, עליו לנקוט בשורה של צעדים. ראשית, עליו להיות מחובר לכל הקבוצות שעוסקות בעולם הקידום בפייסבוק. שם הוא יכול לקרוא מהם העדכונים האחרונים, הוא יכול לקבל עזרה ממקדמי אתרים אחרים, להחליף דעות ועוד. 

שנית, עליו לקרוא מאמרים בתחום. יש שורה של אתרים, ישראליים ובינלאומיים אשר עוסקים בקידום אתרים והם מציעים את העדכונים האחרונים, הן במה שגוגל עושה והן בתוכנות וכלים שעומדים לרשות המקדמים. 

שלוש, עליו לעשות סקר שוק נכון של המתחרים, לא רק בארץ גם בחו"ל. לפעמים הוא יצליח לזהות אצלם כלים שהוא לא מכיר, אשר יכולים לעזור לו. 
ארבע, עליו להיות מחובר לכל הבלוגים והמערכות שגוגל מפעילה, כך הוא יוכל לקבל עדכונים אודות שינויים במערכות ובכלים ולעבוד על פיהם. גוגל מפעילה שורה של כלים שמשרתת מקדמי אתרים וכל כלי כזה זוכה לעדכון לעיתים תכופות, לכן חשוב לדעת מה קורה, וכיצד השינויים שגוגל מבצעת יכולים לעזור בתהליך הקידום. 

חברת מדיה גרופ מעסיקה מקדמי אתרים מובילים, אשר דואגים להיות מעודכנים כל הזמן לגבי מה שחדש בעולם הקידום. לקוחות שעובדים איתנו נהנים משירות מקצועי ומוביל, ובעבודת קידום עדכנית על פי הדרישות האחרונות של חברת גוגל. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו וליהנות מקידום אתר ברמה הגבוהה ביותר שיש. 
 
אחד התהליכים המורכבים ביותר בשיווק ופרסום באינטרנט, הוא תהליך קידום אתר. בין אם זה אתר חדש ובין אם זה אתר ותיק. מדובר על תהליך שדורש המון תשומת לב לפרטים קטנים כגדולים, הרבה סבלנות, ובעיקר דריכות, שכן ייתכן מאוד שדברים שהיו נכונים לפני שבוע או שבועיים, אינם נכונים היום ובליי שנשים לב, האתר יצטרך לספוג את זה. 

קידום אתר בגוגל הוא דבר מאוד דינאמי. אחת לכמה זמן מתבצע עדכון באלגוריתמים של מנוע החיפוש והוא משפיע על כל תהליך העבודה. הרבה פעמים מקדמי אתרים פועלים בשיטה מסוימת שמצליחה, ופתאום הם מגלים שהאתרים שלהם נפלו בדירוגים מבלי להבין מדוע, הם לא שינו שום דבר בצורת העבודה שלהם. לכן יש דברים שצריך לעשות לצד תהליך הקידום. 

כאן המקום לציין, דברים מסוימים בעולם של קידום אתרים לא השתנה מהיום הראשון, בין היתר, עדכון האתר בתכנים רלוונטיים וכן יצירת קישורים חיצוניים באתרים שקשורים לתחום עיסוקו של האתר אותו אנחנו מבקשים לקדם. 

עם זאת, גם בשני היבטים אלו, גוגל שינתה במהלך השנים את הכללים, למשל היא סורקת את התכנים ובודקת ביתר תשומת לב את הרלוונטיות שלהם לגולש ולאתר, עד כמה הם מעודכנים וכמה הם אמיתיים ולא מאמרים שנועדו אך ורק לקדם את האתר. 

זה נכון גם לגבי יצירת קישורים חיצוניים. אם בעבר, כל קישור יכול היה לעזור לקידום, היום זה לא כך. גוגל בודקת שמדובר בקישורים אמיתיים, קישורים בין אתרים רלוונטיים, המערכת של גוגל בוחנת ששני האתרים הם באמת אתרים שנועדו לשרת את הגולש ולא נועדו רק ליצירת קישורים ועוד. 
כעת עולה השאלה, כיצד עושים את זה בצורה נכונה, כיצד מקדמים אתר אינטרנט אם כל מה שאנחנו מתעסקים בו הוא בר שינוי, דינמי, ומתעדכן לעיתים תכופות. בחלק הבא של המאמר נסביר כיצד עושים את זה נכון.