הזנב הארוך
בטוח שכבר שמעתם פעמים רבות, כי מילות מפתח קצרות בדרך כלל מקבלות מספר גבוה מאוד של חיפושים בחודש, בעוד שהארוכות הרבה פחות פופולריות.
מקובל להניח כי מרבית החיפושים בגוגל מכילים 2-3 מילים לפחות. אבל מהי ההתפלגות בפועל של כל החיפושים לפי אורכם?
עשינו קצת בדיקות בעזרת
SEM RUSH, ו
HREF ומצאנו את הנתון הזה:
65% מהחיפושים בגוגל מכילים ביטויים הכוללים מעל ל 4 מילות מפתח !
זה ממצא מדהים בהתחשב שבשוק כולם מתחרים על מילים משוגעות עם תחרות מטורפת כמו "הובלות", "ביטוח", "עו"ד" ועוד שמקבלות בפועל פחות מ 3% מסך החיפושים באינטרנט.