הרחבת קידום אורגני לחיפושי נישה
חיפוש מקומי
היום למיקום הגאוגרפי שלך יש חשיבות מהותית בחיפוש. גולש שמחפש באזור תל אביב שירות או מוצר, בהמון מקרים יזרז את המחקר שלו באינטרנט ע"י ביצוע שאילתת חיפוש גאוגרפית.
לדוגמא: רופא שיניים בראשון לציון.
מעבר לכך, גוגל מזהה את מיקום הגולש בכל המכשירים הניידים (טלפונים וטאבלטים) וברוב המחשבים האישיים, וגם אם הגולש חיפש מילה כללית כגון רופא שיניים, ברוב המקרים התשובה של גוגל תהיה לוקאלית.
על מנת לקבל מקסימום תוצאות, יש להטות את כל הביטויים המרכזיים של האתר עם האזורים בהם האתר מספק שירות, ובמקביל כדאי לרשום את האתר או העסק לגוגל מפות עם הכתובת המדוייקת של העסק.
ביטויים במבנה שאלה
לאחר המעבר למנוע חיפוש סמנטי ב 2013, המון גולשים התחילו במקום "לחפש" בגוגל לעבור למצב של "לשאול" את גוגל. וככה במקום לחפש בגוגל "שעת שקיעה" החיפוש הנפוץ הפך להיות "באיזה שעה השקיעה".