תהליכי שיפור לקמפיין
מעקב שוטף על כמות, איכות ומקור תנועת הפניות והטלפונים, חיזוק המקורות מהם מגיעות הפניות, והורדת תקציבים למקורות שאינם מניבים פניות.
מקורות תנועה
בכל סוג של קמפיין המקורות ישתנו, בקמפיין שמבוסס על חיפוש, מקורות התנועה הם מילות המפתח. בקמפיין באפליקציות, המקורות הם האפליקציות עצמן, ובקמפיין רימרקטינג המקורות יהיו אתרים שונים ששותפים ברשת הפרסום של גוגל.
פרמטרים שמשפיעים על המרות
במהלך קמפיין צריך לנטר ולערוך המון פרמטרים על מנת שמחירי וכמות ההמרות בקמפיין ישתפרו באופן שוטף ויניבו יותר תוצאות. ישנם במערכות של גוגל עשרות סוגים של נתונים, כשהמרכזיים שאותם כדאי לנטר הנם:
מקור הגעת התנועה:
רשת החיפוש - התייחסות לביטויים
רשת התוכן - התייחסות לאתרים
פרסום באפליקציות - התייחסות לסוג האפליקציה
סוג מכשיר: מחשבים \ ניידים \ טאבלטים - תמחור נפרד ומדידת המרות נפרדת.
מודעות מוצגות: מודעות שונות ל A\B Testing בכל אחד מהקמפיינים
מילות המפתח: מחקר וניטור המרות שוטף, ופיצול רשימות מילים ומודעות לפי תחומים.
אזורים בארץ: פיצול אזורים ומדידת המרות באזורים שונים.
שעות: הגדרה של שעות בהם יוצגו המודעות - מדידה ועבודה בשעות האפקטיביות ביותר
ימים: הגדרה של ימים בהם יוצגו המודעות - מדידה והכוונה לימים האפקטיביים.