לעומת זאת, היתרונות המרכזיים בפרסום במובייל הם הזמינות של הגולש ללחוץ על "חייג" ולהתקשר מיידית, והיכולת שלו לבצע הורדה \ רכישה מידית במובייל מבלי לעשות מעבר ממכשיר למכשיר.

שימוש מושכל לבעלי עסקים מתאימים בפרסום במובייל יכול לנצח כל מודל פרסום אחר.  הפרסום במובייל בדרך כלל יתאים לבעלי אפליקציות, יצרני לידים, בעלי העסקים שרוצים באופן כללי שיצרו איתם קשר, וחנויות וירטואליות שעברו אופטימיזציה למובייל.


 

פרסום באפליקציות

בשנת 2009 גוגל רכשה את חברת AdMob שהתמחתה בניהול שטחי פרסום בתוך אפליקציות. לאחר הרכישה, וביחד עם נכסי גוגל בעולם הפרסום במובייל הפכה להיות מובילה בתחום הפרסום בתוך אפליקציות.

שנתיים לאחר מכן, כל הניהול של פרסום בתוך אפליקציות התחבר לתוך גוגל אדוורדס, וניתן כיום לנהל את כל הפרסומים באפליקציות דרך אותו ממשק.

זהירות - פרסום באפליקציות עלול לייצר המון תנועה זולה אך מאד לא איכותית.

המון קמפיינים שהגיעו אלינו למשרד היו פתוחים ללא ידיעתם לפרסום בתוך אפליקציות. אותם קמפיינים שעסקו בתחומים כגון הלוואות, ביטוחים, נדל"ן ועוד. היו פתוחים לאפליקציות ילדים כמו טום החתול, שירי תינוקות ועוד.  במצבים כאלו כמובן שסגירת האופציה לפרסום באפליקציות מובייל חוסכת לבעלי האתר המון עלויות פרסום לקהלים שאינם רלוונטים בעליל. לחלופין ניתן לעדכן באופן שוטף את גוגל באיזה אפליקציות לא להציג מודעות (exclusion) , אך יש לקחת בחשבון שהתהליך דורש זמן ומעקב צמוד על הקמפיין מאחר ונוספות לדוח עשרות אפליקציות על בסיס יומי.
 
57  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
פרסום באפליקציות | 58