ההצעה ללקוח
במסגרת ההצעה ללקוח יש להציג ללקוח את כל היתרונות של העסק, נפגשתי בחיי עם מאות בעלי עסקים שמציעים ללקוח רק את בסיס של ההצעה ולא זוכרים להבליט את היתרונות היחסיים שלהם.
לדוגמה, מתווך שמציע מכירה של דירות למשקיעים, בשאלה הראשונה שאלתי אותו מה התשואה שההשקעה אצלו תניב, תשובתו הייתה 4% מההשכרה של הנכס.
אותו מתווך שכח להבהיר שהנכסים שהוא מציע משביחים בממוצע של 5% בכל שנה בשנים האחרונות, והעסקה שהוא מציע בעצם נותנת תשואה של 8-9% בשנה.
או בעל סטודיו לאמנויות לחימה שפונה לקהל של ילדים ובני נוער שהסביר בהצעות שלו להורי התלמידים שהשיעורים שלו מקצועיים יותר מאחרים, והוא לא חוג אלא מקום מקצועי. אך שכח להבהיר להורים שבשיטות לימוד מקצועיות בונים את הביטחון העצמי של הילד, משפרים קואורדינציה, ומפתחים את היכולות החברתיות של הילדים.
הצעה מלאה ומפורטת מגדילה באופן משמעותי את אחוזי ההמרה מפניות, ובהתאם את רווחיות העסק.