מחפשי עבודה או מעסיקים שמגיעים לאתר דרושים רוצים להגיע לאתר מלא בעובדים או בעבודות, כשאתר כמו alljobs מציג בעמוד הבית את שורת החיפוש במרכז, ומספרים מפוצצים כמו 388 איש מצאו אתמול עבודה, ויש כרגע באתר 38,554 משרות הוא ברוב הסיכויים ייתפס על ידי הגולשים גדול יותר ממתחרים כגון דרושים וג'וב מאסטר שגם לא שמו לב לכלול בצורה בולטת בעיצוב שלהם את נתוני השוק.
עיצוב דינאמי
מטרותיהם המרכזיות של אתרי אקטואליה וחדשות כגון mako, ynet, וואלה הן לגרום לגולש להמשיך ולצרוך כמה שיותר תוכן, ולבלות כמה שיותר זמן באתר.
מרבית אתרי החדשות נבנים כיום בארכיטקטורה של מדורים וערוצים, שמאפשרים לגולשים שנכנסים לאחת מהכתבות, להמשיך לקרוא על נושאים דומים.
אתרי חדשות ואקטואליה מתקדמים בעולם, בעיקר בארה"ב הפכו להיות דינמיים. על ידי למידה של התנהגות ותחומי העניין של הגולשים דרך היסטוריית הגלישה של המשתמש, הם בונים את עצמם בהתאמה לכל גולש. לדוגמא, Yahoo בארה"ב יציג לגולש שמתעניין בספורט, חדשות מעולם הספורט באזור העליון של עמוד הבית. ובאותו הזמן, לגולש בפרופיל עניין אחר יוצגו כתבות אקטואליה באותו האזור באתר.
יו-טיוב, יציג לך את התכנים המעניינים ביותר לפי הצפיות הקודמות שלך.
אליאקספרס ואמאזון, יראו לך בעמוד הבית מוצרים שהתעניינת בהם בזמן האחרון.
עיצוב אתרי תדמית
מאחר שאחוז גבוה מכם הינו בעלים גאה של אתר תדמית, אנסה להרחיב בעניין.
רוב אתרי התדמית נועדו להציג לעולם את החברה, את שירותיה הטובים, יתרונותיה בשוק, והתועלות המרכזיות ללקוח. במטרה לייצר לבעלי האתר כמה שיותר פניות מלקוחות רלוונטים.