בניית אתר כהכנה לקידום בגוגל
בחירת פלטפורמה
השלב הראשון בבניית אתר חדש הוא בחירת הפלטפורמה עליו האתר בנוי.
בדרך כלל רצוי להשתמש במערכת ניהול מובנית "Content Management System"
או CMS כגון: וורדפרס, דינאמיק, Joomla, לייבסיטי ואחרות שכבר הוכיחו את עצמן הן מול מיליוני גולשים והן מול גוגל.
רוב המערכות בשוק מתאימות לקידום בגוגל, עם זאת ישנן מספר מערכות שנחשבות על ידי רוב המקדמים בשוק כבעייתיות. בד"כ בגלל כבדות קוד המערכת, שימוש באחסון זול על שרתים מקומיים (במקום על ענן), חוסר נגישות לאזורים שקשורים לתגיות לקידום, ומחסור בכלים בסיסיים כגון הוספת קודי HTML, גישה לקוד מקור, שימוש בקאשינג ועוד.
ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל חוות דעת על כל מערכת לפני שמחליטים לבנות עליה. בחירת מערכת שאינה מתאימה עלולה לפגוע משמעותית בסיכויו של האתר להתקדם בתוצאות גוגל.
הוספת כלים חיצוניים
ישנם בשוק עשרות כלים חיצוניים לבעלי אתרים, שמוסיפים לאתר שימושיות, נגישות, ויכולות מתקדמות ללא צורך בפיתוחים מורכבים. בין הכלים שתוכלו למצוא בשוק ישנם מחשבונים, מערכות טפסים חכמות, מערכות סקרים, מודולי נגישות, נציגות וירטואליות, מערכות לניהול פניות, סרגלי כלים, סרגלי חיפוש, תרגומים אוטומטיים ועוד.
אתר שיציג לגולשיו עליונות טכנולוגית, ונגישות גבוהה יזכה באמון הגולשים ובהתאם באמון גוגל.