קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל מבוסס בחלקו על ידע מצטבר משותף שקיים באופן פתוח בבלוגים ובפורומים ברחבי האינטרנט כגון AskPavel, SEO.com, The Moz Blog והמון אחרים.
ובחלקו מבוסס על ידע שמתפתח ע"י חברות פרטיות על בסיס קידום של מאות אתרים בתחומים שונים.
יש לזכור שתחום הקידום האורגני הנו אחד מתחומי הידע הדינמיים ביותר הקיימים מאחר וגוגל משחררת עדכוני אלגוריתם חדשים באופן שוטף כגון: פנדה, האמינגבירד, פינגווין ושלל חיות אחרות. ולכן מה שהיה נכון לפני שנתיים לא בהכרח נכון כיום.
כל מי שעוסק בקידום האורגני חייב להישאר מעודכן, לקרוא ולהבין מה עובד בעולם, וללמוד ליישם ולעשות שינויים תכופים בשיטות הקידום בהתאם לשינויים ולעדכונים של גוגל.
בקישור הבא תוכלו להירשם SEOsecret.co.il ולקבל עדכונים שוטפים על עולם הקידום.
פרמטרים בשימוש גוגל
הקידום האורגני בגוגל כיום מבוסס על מאות פרמטרים שונים (ע"פ נאום של אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר ב 2016), המתחלקים לשתי קבוצות מרכזיות, פרמטרים On-Site הקיימים בתוך האתר אותו אנחנו מקדמים, ופרמטרים Off-Site שהנם ההתייחסות של עולם האינטרנט אל האתר המקודם.